נעים להכיר

נעים להכיר

כבר למעלה מעשור שהסטודיו שלנו מלווה עסקים קטנים כגדולים,
החל משלב בישול הרעיון – עיצוב לוגו וקונספט עיצובי, פיתוח שפה ויזואלית חזקה ועדכנית ועד עיצוב דיגיטלי לאתרים ופרסום ברשתות החברתיות
העבודה בסטודיו, כמו בלוגו הכוכב שלנו, מתבצעת מהמרכז כלפי חוץ
אנחנו עובדות יחד כצוות נשי חזק, ומפתחות לפרויקט כיוונים חדשים כקרני האור. כל אחת מאיתנו מביאה את הסגנון שלה ויחד אנחנו יוצרות סגנון חדש ומיוחד. אצלנו הלקוח עומד במרכז ויחד איתו אנחנו מתפתחות ועפות למעלה. 
כל אתגר הוא הזמנה עבורנו ליצירתיות והזדמנות לספר סיפור ייחודי וקונספטואלי. יש לנו ניסיון בפיתוח מותגים למוסדות וחברות גדולות וכן לעסקים בינוניים וקטנים.

הסטודיו החדש והמקסים שלנו ממוקם במושב נורדיה, בסביבה ירוקה ונעימה. עופר דנמרק בנה את הסטודיו במו ידיו ומעין יערי עיצבה עם הרבה שיק. החלל החדש נותן לנו השראה ליצור עולמות חדשים ויפים, הנולדים בסקיצה במחשב ויוצאים אל העולם האמיתי ומכניסים אליו אור וצבע. 
מוזמנים לבוא לשאוף איתנו השראה או סתם לשבת לקפה.

 

על הצילומים: אורנית לוקץ׳ צלמת על!

 

אנחנו

בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בצלאל. אמא לאלי ודור ובת זוגו של עופר. מובילה כבר עשור את הסטודיו בנורדיה. אוהבת לאייר ולפעמים חוטאת באנימציה באפטר. לא מפספסת הזדמנות לפנק במטעמים מעשה ידיה.

הילה כרמלי דנמרק

מעצבת ראשית ובעלים
בוגרת לימודי עיצוב גרפי בשנקר ובנטקראפט. הרוח הצעירה של הסטודיו. מומחית המדיה והUI/UX שלנו. תמיד מרימה את הסטודיו עם פלייליסט מסיבה משובח, מטפחת באהבה שלל עציצים בדירתה ברמת גן ורוקמת מקרמה בלילות.

עמית נעים

מעצבת גרפית
בוגרת המחלקה לאמנות רב תחומית בשנקר ועיצוב גרפי בסטודיו 6b. יחד עם אילן מגדלת בקיבוץ מעברות את תום הקטנה + כלב וחתול. אוהבת חיות וסרטי טבע. מומחית התוכן שלנו ונהנית במיוחד מפרויקטים של מיתוג.

עדי בן אהרון

מעצבת גרפית

הלקוחות שלנו